Prvý online airsoft shop na Slovensku

50 000 ks tovarov skladom

magnify Vyhľadávanie
EUR

Ako vám poradíme?

Otázky pred nákupom icon

icon Otázky po nákupe

  • Mám technickú otázku k produktuarrow
    background

    Popisi k produktom sa snažíme robiť čo najlepšie a držať ich aktúalne, ale bohužial výrobcovia z Ázie, nám veľakrát nepovedia, že niečo zmenili a pri takom objeme produktov, ktoré máme skladom (viac ako 10 000) sa môže stať, že niekedy popis nie je dokonalý.

    Preto ak sa potrebujete spýtať technickú otázku k niektorému z tovarov, vyplnte prosím formulár nižšie (Kód produktu nájdete v detaile produktu, hneď pod názvom a výrobcom)

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Kedy bude vypredaný tovar na sklade?arrow
    background

    Tovar, ktorý je vypredaný, nemáme my a ani naši Európsky dodávatelia skladom a preto nevieme povedať, kedy bude opäť skladom alebo dostupný na objednanie. Z tohto dôvodu sa tovar nedá ani vhodiť do košíka a objednať.

    Odporúčame si pri tovare zakliknúť: Upozorni ma mailom na dostupnosť a vyplniť e-mail na ktorý Vám môžme poslať hneď ako daný tovar naskladníme notifikačný e-mail, že tovar na ktorý čakáte sa dá už objednať.

    Máte viac otázok k tejto téme? Prosím napíšte Vašu otázku do formulára nižšie a my Vám hneď ako to bude možné odpovieme.

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Viete ma informovať, keď tovar naskladníte?arrow
    background

    Áno vieme, ak je tovar vypredaný, nedá sa vhodiť do košíka ale v detaile karty produktu sa nachádza veľké zelené tlačidlo: ,, UPOZORNI MA E-MAILOM NA DOSTUPNOSŤ ,, toto keď stlačíte, zjaví sa Vám okno, kde zadáte Váš e-mail. Následne keď tovar v budúcnosti naskladníme, náš systém Vám pošle automatický e-mail, že tovar na ktorý ste chceli byť upozornený je už skladom alebo dostupný na objednávku.

    Ak by ste sa chceli vedieť KEDY tovar naskladníme to veru, nie vždy vieme, pretože ak je na našom e-shope vypredaný tovar, my ani naši európsky dodávatelia daný tovar nemajú skladom a preto nevieme povedať kedy bude skladom. Avšak ak o nejaký tovar máte naozaj záujem a je vypredaný, skúste nám napísať nižšie do formulára a skúsime sa na to pozrieť

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Aké formy prepravy ponúkate?arrow
    background

    Momentálne spolupracujeme so spoločnostami Packeta (Bývalá Zásielkovňa a Remax), DPD Slovensko a Slovenská pošta. Pri každom prepracovi využívame iné služby.

    Počas nákupného procesu, v kroku dva keď si zvolíte krajinu doručenia Slovensko, és a következő szállítási módok közül választhat:

    Kuriér (DPD,Packeta) - Toto je klasická preprava kuriérom, buď je to DPD alebo Packeta, zvoliť si to nemôžete, na zákalde ich kapacít to dáme buď DPD (Služba DPD HOME) alebo Packeta (Služba Home Delivery HD). Objednávku expedujeme do 24-48 pracovných hodín, od kedy je tovar pripravený na expedíciu (ak je to tovar s dobou expedície 24-48hod tak hneď po objednávke, ak je to tovar s dobou expedície 1-2 týždňe, tak keď tovar príde k nám a bude pripravený na odoslanie)

    Premium Expedition & Delivery Packeta - Garantujeme odoslanie vybraným kuriérom, v tomto prípade Packeta (Služba Home Delivery). Zároveň garantujeme odoslanie do max. 24 hodín od kedy je tovar pripravený na expedíciu (ak je to tovar s dobou expedície 24-48hod tak hneď po objednávke, ak je to tovar s dobou expedície 1-2 týždňe, tak keď tovar príde k nám a bude pripravený na odoslanie) - Toto je veľmi vhodné pre situácie, napríklad že je streda a potrebujete tovar do víkendu.

    Premium Expedition & Delivery DPD - Garantujeme odoslanie vybraným kuriérom, v tomto prípade DPD (Služba DPD HOME). Zároveň garantujeme odoslanie do max. 24 hodín od kedy je tovar pripravený na expedíciu (ak je to tovar s dobou expedície 24-48hod tak hneď po objednávke, ak je to tovar s dobou expedície 1-2 týždňe, tak keď tovar príde k nám a bude pripravený na odoslanie) - Toto je veľmi vhodné pre situácie, napríklad že je streda a potrebujete tovar do víkendu.

    Výdajné miesto Packeta - Veľmi obľúbená preprava na výdajné miesto po celej Slovenskej republike siete Packeta (Zásielkovňa). Upozornenie: Táto doprava je len pre objednávky, ktorých celková hmotnosť tovarov nepresiahne 5kg, ak Vaša objednávka bude mať väčšiu váhu, systém Vám automaticky túto prepravu ani neponúkne na výber.

    Slovenská pošta - doručenie na poštu - Klasická preprava, kde cez Slovenskú poštu Vám zásielku Slovenská pošta na Vašu poštu podľa Vášho PSČ. 

    Osobný odber - CATUS - Zadarmo služba, kedy Vám zásielku pripravíme k vyzdvihnutiu u nás v shoroome v Banskej Bystrici a keď sa tak stane, Vás budeme informovať e-mailom, že zásielku máte pripravenú na vyzdvihnutie. Pozor u nás v showroome sa nedá platiť kartou.

    Máte viac otázok k tejto téme? Prosím napíšte Vašu otázku do formulára nižšie a my Vám hneď ako to bude možné odpovieme.

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Aký je rozdiel medzi tovarom, ktorý je dostupný a ktorý je skladom?arrow
    background

    Na našom e-shop poznáme 3 typy dostupnosti:

    Tovar je skladom s dobou expedície 24-48hod.
    Tovar je dostupný s dobou expedície 1-2 týždňe.
    Tovar je nedostupný - nevieme kedy bude opäť skladom, nedá sa vhodiť do košíka

    To znamená ak si objednáte tovary, ktoré majú dostupnosť ,,skladom,, s dobou expedície 24-48 hodin, objednávku odosielame hneď počas pracovnej doby.

    Ak budete mať v objednávke mix tovarov, kde sú tovary, ktoré mali v dobe objednania dostupnosť ,,dostupný,, s dobou expedície 1-2 týždňe a aj tovary ktoré sú skladom, vtedy Vám tovary, ktoré sú skladom zarezervujeme pokiaľ neprídu tovary, ktoré mali v dobe objednania dostupnosť ,,dostupný,, a následne objednávku naraz expedujeme.

    O tom akú dobu expedície bude mať Vaša objednávka informujeme: 

    Keď si tovar vhodíte do košíka
    V nákupnom procese, pri finálnom kroku 4 pred potvrdením objednávky

    Poznámka: Objednávku nevieme rozdieliť, ak chcete tovary, ktoré sú skladom ihneď, spravte si nane objednávku samostatne.

    Ak máte otázku ohľadne téjto témy, prosím kontaktujte nás skrz formulár, ktorý nájdete nižšie.

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Aké formy platby ponúkate?arrow
    background

    Momentálne ponúkame nasledujúce platby:

    1. Platba prevodom na účet - po úspešnom vytvorení objednávky Vám príde od nás e-mail s platobnými inštrukciami, ako vykonať bankový prevod. Tovar máte rezervovaný v momente vytvorenia objednávky. Následne, keď dostaneme od Vás plabu, vám odošleme potvrdzujúci e-mail.
    2. Platba kartou VISA/MASTERCARD - platbu vykonávate pri potvrdení objednávku, cez platobnú bránu STRIPE, platba k nám dorazí okamžite.
    3. Platba na predajni pri osobnom odbere u nás v showroome v Banskej Bystrici - platíte pri prevzatí tovaru. Pozor u nás v showroome sa dá platiť len v hotovosti.
    4. Dobierka - platíte priamo prepravnej spoločnosti (Pošta, Packeta alebo DPD) pri prevzatí tovaru. 

    Pri platbe na dobierku sa nás veľa krát pýtate, či sa dá u kuriéra platiť kartou. Toto si riadi kuriérska spoločnosť, my im nevieme zakázať alebo prikázať prijmať kartu. Aktuálnu informáciu či daná kuriérska spoločnost príjma platby kartou za dobierku nájdete na ich stránke:

    www.packeta.sk
    www.dpd.com/sk/sk
    www.posta.sk

    Máte viac otázok k tejto téme? Prosím napíšte Vašu otázku do formulára nižšie a my Vám hneď ako to bude možné odpovieme.

     

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Našli ste problém na našej novej stránke? Dajte nám vedieť!arrow
    background

    Po niekoľkých rokoch sme prešli na nový e-shop, aby sme Vám uľahčili u nás nakupovanie. Chceme ho mať čo najlepší a preto ak ste sa stretli s nejakou chybou alebo problémom na stránke, prosím dajte nám vedieť cez formulár nižšie. Budeme radi ak priložíte aj screenshot problému. Ďakujeme!

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Prečo mi prišiel email, že moja objednávka nebola telefonicky overená?arrow
    background

    Niektoré objednávky musíme telefonicky overiť. Väčšinou na druhý pracovný deň po prijatí objednávky, počas pracovnej doby voláme na zadané telfonické čislo, ak nám zákazník nezdvihne píšeme dostanete tento e-mail.

    Pokiaľ nebude objednávka telefonicky potvrdená, objednávku nebudeme expedovať a následne po 7 dňoch bude aj vystornovaná.

    Preto ak taký e-mail od nás dostanete nás kontaktujte počas pracovnej doby Pondelok - Piatok od 09:00 - 16:00 hod.

    Máte viac otázok k tejto téme? Prosím napíšte Vašu otázku do formulára nižšie a my Vám hneď ako to bude možné odpovieme.

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Spravil som si objednávku ale chcem do nej ešte niečo pridať, je to možné? Je možné spojiť dve alebo viac objednávok do jedného balíka/zásielky?arrow
    background

    Vzhľadom na veľký počet objednávok toto nie je možné. Ak si chcete objednať niečo ďalšie z našej ponuky prosím vytvorte si novú objednávku. Každá objednávka je odosielaná samostatne.

    Máte inú otázku na ktorú ste nenašli odpoveď? Prosím napíšte Vašu otázku do formulára nižšie a my Vám hneď ako to bude možné odpovieme.

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr

  • Našli ste problém na našej novej stránke? Dajte nám vedieť!arrow
    background

    Po niekoľkých rokoch sme prešli na nový e-shop, aby sme Vám uľahčili u nás nakupovanie. Chceme ho mať čo najlepší a preto ak ste sa stretli s nejakou chybou alebo problémom na stránke, prosím dajte nám vedieť cez formulár nižšie. Budeme radi ak priložíte aj screenshot problému. Ďakujeme!

    icon Vyberte soubor

    Odpovieme vám čo najskôr