VýrobcaFPS Softair
Kód produktuPM02
Kategória Piesty
Dostupnosť Vypredaný
Expedícia Momentálne tento produkt nemáme na sklade. Kliknite na Upozorni ma e-mailom na dostupnosť a my Vás budeme informovať, hneď ako bude položka k dispozícii.
Ako materiál piestu bol zvolený POM C, technopolymér s vysokými mechanickými parametrami a veľmi nízkym koeficientom trenia, pretože je samomazný. Ozubenie je prezentované s druhým chýbajúcim zubom a s tretím už zníženým o 3 desatiny milimetra, pretože táto konfigurácia predurčuje samotný piest na správny uhol záberu (AOE) a robí ho vhodným pre vysoké rýchlosti. Typ vstrekovaného kovu je SAE 4650, ktorý sa v súčasnosti považuje za najlepší materiál na trhu pre tento typ použitia. Klzné vedenia sú navrhnuté tak, aby minimalizovali trenie a dlhodobo udržali mazivo. Uloženie ozubeného kolesa je decentralizované, aby sa uprednostnilo spojenie medzi zubami piestu a zubami sektorového prevodu. Pozdĺžne výstuhy po stranách zubov zvyšujú robustnosť piestu a zabraňujú kontaktu ozubeného kolesa s vnútornou stenou valca. Špeciálne rebrá zmenšujú kontaktnú plochu medzi pružinou a vnútornou časťou telesa piestu a následne sa znižuje aj trenie medzi kovom a technopolymérom počas kontrakcie a predĺženia v dôsledku cyklu streľby.
Hmotnosť: 16g
Ako materiál piestu bol zvolený POM C, technopolymér s vysokými mechanickými parametrami a veľmi nízkym koeficientom trenia, pretože je samomazný. Ozubenie je prezentované s druhým chýbajúcim zubom a s tretím už zníženým o 3 desatiny milimetra, pretože táto konfigurácia predurčuje samotný piest na správny uhol záberu (AOE) a robí ho vhodným pre vysoké rýchlosti. Typ vstrekovaného kovu je SAE 4650, ktorý sa v súčasnosti považuje za najlepší materiál na trhu pre tento typ použitia. Klzné vedenia sú navrhnuté tak, aby minimalizovali trenie a dlhodobo udržali mazivo. Uloženie ozubeného kolesa je decentralizované, aby sa uprednostnilo spojenie medzi zubami piestu a zubami sektorového prevodu. Pozdĺžne výstuhy po stranách zubov zvyšujú robustnosť piestu a zabraňujú kontaktu ozubeného kolesa s vnútornou stenou valca. Špeciálne rebrá zmenšujú kontaktnú plochu medzi pružinou a vnútornou časťou telesa piestu a následne sa znižuje aj trenie medzi kovom a technopolymérom počas kontrakcie a predĺženia v dôsledku cyklu streľby.
My ani naši dodávatelia v Európe nemáme viac kusov skladom.
Po objednaní maximálneho dostupného počtu kusov sa prosím vráťte na stránku produktu a budete si môcť zakliknúť funkciu \"Upozorni ma e-mailom na dostupnosť\".
Hneď ako my alebo naši dodávatelia budú mať tento tovar skladom, Vám pošleme obratom e-mail.